شناسهٔ خبر: 8164 - سرویس استان‌ها

افتتاح بیش از یک هزار واحد مسكن مهر در زنجان تا پايان خرداد ماه

مسکن مهر سربيشه اداره کل راه و شهرسازی زنجان از افتتاح ۱۳۰۰ واحد ديگر از پروژه‌های مسکن مهر استان در ماه جاري خبر داد و گفت: این واحدها در حال حاضر آماده تحویل به متقاضیان است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي زنجان، این اداره درکل  متعهد به واگذاري ۷۸ هزار واحد مسكن شهري و روستايي مهر در استان بوده كه از اين تعداد بيش از ۶۵ هزار واحد به بهره برداري رسيده است.

با توجه به اطلاعات به دست آمده ۱۳۰۰ واحداز پروژه هاي باقي مانده در ماه جاري به دست مسئولين ارشد استان در شهر زنجان به بهره برداري خواهد رسيد كه پروژه ۱۶۸ واحدي نيكان، پروژه ۳۱۰ واحدي فردوس، پروژه ۵۷۶ واحدي آذربايجان، پروژه ۱۸۰ واحدي خاتم و پروژه ۱۶۰ واحدي پانيذ از جمله آن است.

با توجه به اینکه در دولت یازدهم بيش از ۳۵۰ هزار واحد مسکونی در كشور افتتاح شده واگذاری واحدها در سه مرحله انجام می پذيرد و تا پایان سال ۹۴ بیش از ۹۰ درصد واحدها تحویل داده خواهند شد و ده درصد مابقي آن به سال ۱۳۹۵ موکول می شود.

استان زنجان در زمره استان هایی قرار دارد که تا پایان سال ۹۴ بیش از ۹۰ درصد از پروژه هاي مسکن مهر خود را به پایان می رساند./