شناسهٔ خبر: 81774 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان :

تکمیل پروژه ساختمان مجتمع فرهنگي و هنري گميشان سرعت می گیرد

گلستان .راه و شهرسازی نشست و بازدید مديركل راه و شهرسازي گلستان به همراه فرماندار شهرستان گمیشان ، کارشناس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ، معاون مهندسی وساخت و پیمانکار مربوطه سرعت در تکمیل پروژه ساختمان در حال ساخت مجموعه فرهنگی وهنری گمیشان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، "حسین محبوبی" در حاشيه بازديد از اين پروژه افزود: شهرستان گميشان با پيشينه فرهنگي و تاریخی كه دارد از وجود فضاي مناسب فرهنگي هنري در رنج است كه با بهره برداري از اين پروژه شاهد تحولي قابل توجه ای در اين بخش شهرستان خواهيم بود.

 محبوبی افزود : ساخت پروژه ساختمان مجتمع فرهنگي هنري گميشان با زيربنايي به مساحت دو هزار و ۱۲۳ مترمربع از سال ۸۶ آغاز شده است.

وي ادامه داد: اين پروژه در قالب سه قرارداد كاري با هزينه كرد مبلغ ۴۰۶۲۳ میلیون  ريال تاكنون از محل منابع استانی در حال اجرا مي باشد.

مديركل راه و شهرسازي گلستان خاطرنشان كرد: اين پروژه در دو طبقه شامل واحدهاي اداری،کارگاههای آموزشی و هنری ،سیستم گرمایشی موتورخانه شوفاژ، سرمایشی اسپیلت وسیستم اعلام حریق می باشد و ظرفيت پذيرش ۲۰۰ نفر را براي انجام آيين ها و مراسم مختلف فرهنگي هنري شهرستان را دارد.

این نشست با هدف بررسی کارهای انجام شده در این پروژه ، نواقص و اقدامات پیشرو در جهت پویا  شدن و  تکمیل آن با حضور کلیه متولیان تشکیل گردید و تصمیمات و راهکارهای مناسب اتخاذ گردید.