شناسهٔ خبر: 81906 - سرویس استان‌ها

جلسه شناسایی و به روز رساني  ليست  نقاط پرتصادف استان اصفهان برگزار شد

2.jpg جلسه شناسایی نقاط پرتصادف جدید استان اصفهان با حضور مسئولان اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان و  نمایندگان پلیس راه استان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاون راهداری استان اصفهان در این جلسه اظهار کرد: اطلاعات ثبت شده در پلیس راه و اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان در سه سال اخیر مبنای شناسایی نقاط جدید پرتصادف استان اصفهان قرار گیرد.

فرزاد دادخواه با بیان اینکه در استان اصفهان ۱۰۹ نقطه پرتصادف شناسایی شده، گفت: از میان نقاط اعلام شده ۶۷ نقطه آن در کشور مصوب و اقدامات مهمی برای رفع آن انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته عملیات خاکی ۱۰۹ نقطه پرتصادف استان اصفهان بطور کامل با بهره گیری از امکانات(امانی)  انجام شد و درسال جاری انجام عملیات خاکی ساير نقاط در راه های فرعی و روستایی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان تاکید کرد:  به دلیل وجود تعداد بالای سه راهی ها و تقاطع های همسطح و غیرهمسطح، گردنه ها و مقاطع خاص و ویژه درمحورهای عبوری از شهرها و روستاها،  اقدامات ویژه، خاص و کم‌هزینه و زودبازده ای برای رفع نقاط پرتصادف شناسایی شده تعریف و در دست اجرا است.

وی پیشنهاد داد برای شناسایی و اولويت بندي  نقاط پرتصادف بر اساس اطلاعات سه ساله اخير در استان اصفهان گروهی متشکل از کارشناسان پلیس راه و کارشناسان اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان در یکماه آینده از محورهای مواصلاتی استان بازديد ميداني خواهند داشت .

دادخواه تصریح کرد: نتیجه بازدیدهای این گروه که در نهایت به ارائه لیست نقاط پرتصادف با اولويت بندي در سطح  استان منجر می شود، بسیار پراهمیت است و مبنای برنامه ريزي  عملیات های اجرايي جدید راهداری در محورهای مواصلاتی استان اصفهان قرار خواهد گرفت.