شناسهٔ خبر: 81945 - سرویس استان‌ها

ثبت نام ۶۸۳۳ متقاضی در سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن در استان خراسان شمالی

ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن 1 مدیر کل راه و شهرسازی از ثبت نام ۶۸۳۳ متقاضی در سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن در استان خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی سید عبدالمجید نژادصفوی با اشاره به بعد خانوار متقاضیان ثبت نامی در طرح اقدام ملی مسکن گفت : این تعداد ۶۸۳۳ متقاضی شامل  ۲۱۲۴۶ جمعیت خانوار ثبت نام شده می باشد که جنسیت این متقاضیان شامل ۶۱۵۸ نفر مرد و ۶۷۵ نفر زن است.

وی اظهار داشت: از تعداد مذکور ، ۶۲۶۶ نفر متاهل و ۵۶۷ نفر نیز مجرد هستند که ۴۴۲ نفر معادل ۶.۴۷ درصد درخواستشان در این طرح رد شده است.

نژادصفوی افزود: از تعداد ۶۸۳۳ متقاضی ، ۵۸۲۱ متقاضی در شهر بجنورد ، ۵۲۵ متقاضی در شهر اسفراین ، ۱۸۰ متقاضی در شهر شیروان ، ۵ متقاضی در شهر ایور ، ۱۰ متقاضی در شهر تیتکانلو ، ۱۴۲ متقاضی در شهر جاجرم ، ۲۱ متقاضی در شهر درق ، ۳ متقاضی در شهر سنخواست ، ۲ متقاضی در شهر شوقان ، ۲۴ متقاضی در شهر صفی آباد و ۱۰۰ متقاضی در شهر گرمه  در سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

وی بیان کرد: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در ۳ فاز ثبت نام خود را کامل کرده اند که در فاز اول ۴۹۳۱ متقاضی ، در فاز دوم ۱۸۰۵ متقاضی و در فاز سوم ۹۷ متقاضی در سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن به ثبت رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در خصوص وضعیت بارگذاری مدارک متقاضیان عنوان کرد : از تعداد ۶۸۳۳ متقاضی مدارک تعداد ۵۴۵۸ متقاضی در سایت طرح اقدام ملی بارگذاری نشده است و مدارک ۱۷۰ متقاضی ناقص و ۱۱۱۹ متقاضی نیز مدارکشان به صورت کامل در سایت طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری شده است وبه متقاضیانی که هنوز موفق به تکمیل مدارک و بارگذاری آن در سایت طرح اقدام ملی مسکن نشده اند اعلام می شود هرچه سریعتر نسبت به تکمیل مدارک و بارگذاری آن در سایت اقدام کنند.

لازم به ذکر است که اسامی متقاضیان سایر شهرهای استان در روزهای آینده در سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری خواهد شد.