شناسهٔ خبر: 8195 - سرویس مسکن و شهرسازی

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اعلام شد:

اولویت‌های سرپرست جدید شرکت عمران پردیس/ ادامه مذاکره با دستگاه‌های خدمات‌رسان برای تامین خدمات زیربنایی

کوزو سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس به اولویت‌های کاری خود برای تکمیل واحدهای مسکن مهر در این شهر اشاره کرد.

حسین رجب صلاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بعد از انتصابش به عنوان سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس درباره مهمترین برنامه کاری خود برای سروسامان دادن به واحدهای تکمیل نشده مسکن مهر این شهر، اظهار کرد: مشکلات اساسی پردیس در امور زیربنایی است، هر چند اکثر واحدهای مسکن مهر آماده بهره‌برداری شده است اما به دلیل عدم تکمیل خدمات زیربنایی فعلاَ زمان تحویل این واحدها بلاتکلیف مانده‌اند.

وی در این‌باره از مذاکره با دستگاه‌های خدمات‌رسان خبر داد و افزود: این دستگاه‌ها در نصب انشعابات برق، آب و فاضلاب خوب عمل نکردند و برای حل این مشکلات شب گذشته تا ساعت ۲۲ در حال مذاکره بودیم؛ مذاکرات در نهایت منجر به نگارش صورتجلسه‌ای شد که باید در مجمع شرکت عمران به تصویب برسد.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با تاکید بر اینکه برای شهر جدید پردیس باید برنامه عملیاتی داشته باشیم، گفت: تامین خدمات روبنایی از دیگر اولویت‌های شرکت عمران شهر پردیس است که باید مدرسه، مسجد و درمانگاه مورد نیاز این شهر را تکمیل کرد و به بهره‌برداری رساند.

رجب صلاحی در عین حال خاطرنشان کرد که تا دو هفته آینده مطالعات بیشتری برای مشخص شدن وضعیت فعلی واحدهای مسکن مهر پردیس انجام می‌شود. 

وی اظهار امیدواری کرد مذاکرات با دستگاه‌های خدمات‌رسان به نقاط روشنتری برسد.

گفتنی است که با حکم محسن نریمان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، حسین رجب صلاحی به عنوان سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس منصوب شد. /