شناسهٔ خبر: 81992 - سرویس استان‌ها

برگزاری اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار شهر بجنورد در سال ۹۹

photo_۲۰۲۰-۰۶-۱۱_۰۰-۰۴-۵۱.jpg رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری در شهر بجنورد در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا اسدی اظهار داشت : این جلسه با حضور غلامرضا عوض زاده فرماندار شهرستان بجنورد و روسای دستگاههای عضو ستاد بازآفرینی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری بجنورد برگزار شد.

وی افزود:میزان اعتبارات ابلاغی در سال مالی۹۸ به بازآفرینی شهر بجنورد معادل ۹ میلیارد تومان می باشد که بیش از ۷۵ درصد اعتبارات ابلاغی استان را به خود اختصاص داده است .

اسدی در این خصوص گفت: لازم است که دستگاههای اجرایی عضو ستاد جهت جذب اعتبارات حوزه ی خود با اداره کل راه و شهرسازی استان مساعدت لازم بعمل آورندتا با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا پایان سال مالی ،اعتبارات ابلاغی به شهرستان بجنورد جذب شود.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری  راه و شهرسازی خراسان شمالی بیان کرد: طبق قانون ،دستگاههای اجرایی موظفند ،حداقل ۳۰ درصد اعتبارات دستگاه خود را در بخش بازآفرینی شهری هزینه نمایند که در این مورد ضروری است که دستگاههای عضو به تکلیف قانونی خود عمل کنند.

در پایان جلسه فرماندار شهرستان بجنورد از کلیه دستگاههای عضو جلسه خواستند :تا در توزیع اعتبارات دستگاه خود اولویت را به محلات هدف بازآفرینی شهرستان اختصاص دهند و فرمانداری نیز در این خصوص نظارت لازم را انجام خواهد داد.