شناسهٔ خبر: 82053 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد

زمان اجرای پروژه تهرانسر ۹ ماه کاهش یافت/ دعوت از فعالان حوزه مسکن در فراخوان دوم پروژه‌های مشارکتی تهرانسر در تیرماه

خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران و معاون فنی مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن در دیدار با سازندگان تهرانسر و فاز اول اقدام ملی تولید مسکن، در جریان آخرین جزئیات روند اجرایی کار قرار گرفتند.

خلیل محبت‌خواه، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به بازدید از آخرین وضعیت فاز اول پروژه تهرانسر به همراه معاون فنی مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن در طرح اقدام ملی تولید مسکن، اظهار داشت: با فعال و سه نوبتی شدن شیفت کاری و همچنین با توجه به توان بالای سازندگان و انبوه‌سازان طرف قرارداد با این اداره کل، زمان بندی اجرای پروژه از ۳۶ ماه به ۲۷ ماه کاهش خواهش یافت.  

بیشتر بخوانید: آغاز شیفت سوم و فعالیت شبانه‌ سایت اقدام ملی تهرانسر

وی افزود: نقشه‌های تهرانسر به تایید سازمان آتش نشانی رسیده و عملیات خاکبرداری بلوک‌ها ظرف دو هفته آینده تمام خواهد شد تا آماده شروع مرحله  بعدی یعنی آرماتور بندی و فونداسیون شود.

محبت خواه با تاکید دوباره بر ادامه کار در شیفت شبانه، تصریح کرد: اگر قرار است بهره‌وری در زمان بالا برود، لازم است شیفت شبانه با قدرت پیگیری شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: لازم است بازهم از همه انبوه‌سازان، فعالان صنعتی در حوزه مسکن، صاحبان نوآوری‌ها و فناوری‌های نوین در حوزه مسکن چه اشخاص حقیقی و حقوقی برای همکاری داشته باشیم.

وی ادامه داد:‌ فعالان دعوت شده در حوزه مسکن برای مذاکرات اولیه لازم است به حوزه اقدام ملی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مراجعه کرده تا به این شکل با افزایش بهره‌وری در وقت و زمان در این طرح، شرایط را برای افزایش ساخت مسکن فراهم کنیم.

وی در پایان گفت: به این شکل این اتفاق باعث متعادل شدن قیمت، جهش تولید مطابق با فرمایش مقام معظم رهبری و افزایش اشتغال جوانان این مرز و بوم خواهد شد.