شناسهٔ خبر: 82064 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کاشان  خبر داد

آغاز عملیات اجرایی ساخت راه انحرافی زیرگذر روستای آبشیرین شهرستان کاشان

۲۰۲۰۰۴۱۲_۱۱۰۸۱۳.jpg رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کاشان  از آغاز عملیات احداث راه انحرافی جهت اجرای زیرگذر کاشان_قم در روستای آبشرین  شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد فرجی اظهار کرد: به منظور ارتقا ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان کاشان عملیات  احداث راه انحرافی جهت اجرای زیرگذر کاشان – قم  روستای آبشیرین آغاز شده است.

وی افزود: با ساخت این زیرگذر باکسی ضمن تامین دسترسی ایمن به محور ترانزیت کاشان_قم، تصادفات در این محور کاهش خواهد یافت.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: این زیرگذر در محور ترانزیت کاشان_قم واقع شده و لذا از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرجی طول اجرای این پروزه را یک کیلومتر اعلام کرد و افزود: عملیات نقشه برداری و احداث راه انحرافی جهت اجرای این زیرگذر  در آینده نزدیک به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به گستردگی شبکه راه های شهرستان کاشان و عبور راه ترانزیتی کاشان_قم در این محور گفت: اقدامات متعددی برای ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده ای برنامه ریزی شده و در حال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کاشان ابراز امیدواری کرد در سال جاری با تامین بودجه لازم، پروژه های مختلفی برای خدمت هرچه بهتر به مردم فراهم شود.