شناسهٔ خبر: 82066 - سرویس مسکن و شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

اتمام ساخت ۴۳ هزار واحد مسکونی مهر در استان قم

علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اتمام طرح مسکن مهر در استان قم خبر داد و گفت: مجموعه وزارت راه و شهرسازی با اتمام ساخت ۴۳ هزار واحد مسکن مهر توانست این طرح را در استان قم به اتمام برساند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص زمانبندی پایان طرح مسکن مهر، گفت: به دلیل مشکلات پیش آمده در بحث شیوع بیماری کرونا، برنامه‌ریزی برای زمانبندی جدید اتمام پروژه‌ها در شهرهای با جمعیت بالای ۲۵ هزار نفر انجام شده و همه پروژه‌های مسکن مهر بجز پروژه های فاقد متقاضی و پروژه‌های دارای مشکلات حقوقی تا شهریور ۹۹ به اتمام خواهند رسید.

وی که وزیر راه و شهرسازی را در سفر به استان قم همراهی می‌کرد، افزود: در این بازدید علاوه بر جشن اتمام مسکن مهر استان قم، از پروژه های طرح اقدام ملی استان نیز بازدید کردیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه پیش بینی تامین زمین برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان قم انجام شده است، این واحدها پس از ساخت در اختیار ثبت نام کنندگان واجد شرایط در استان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه در این سفر استانی در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت آزادراه قم، سلفچگان، راهجرد، اراک به طول ۱۱۷ کیلومتر که قرار است با مشارکت بخش خصوصی طی ۴ سال به بهره برداری برسد نیز شرکت کردند.