شناسهٔ خبر: 82140 - سرویس استان‌ها

بهسازی ۴ محور شریانی گلستان با ۱۳۳ میلیارد ریال اعتبار

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از بهسازی و روکش آسفالت ۴ محور ارتباطی شریانی استان با اعتبار ۱۳۳ میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مظاهر محمدخانی، رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به اینکه در استان گلستان بالغ بر ۵ هزار کیلومتر از انواع راه ها وجود دارد، اظهار داشت: این محورها شامل محور خوش ییلاق، محور گرگان-کردکوی، محور گرگان- آزادشهر و محور توسکستان می شود که در طول ۱۹ کیلومتر از آنها عملیات بهسازی و روکش آسفالت اجرا شده است.

وی افزود: در محور خوش ییلاق لکه گیری و روکش آسفالت به طول حدود ۹ کیلومتر و با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و  در محور گرگان-کردکوی انتهای حوزه به طول حدود ۷ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال بهسازی و روکش آسفالت انجام شده است. 

محمدخانی ادامه داد: در ۲ کیلومتر از محور گرگان- آزادشهر با اعتبار حدود ۱۷ میلیارد ریال و ۲ کیلومتر از محور توسکستان با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال نیز، بهسازی و روکش انجام شد.

وی تصریح کرد: درسایر نقاط این محورهای شریانی که به سه استان همجوار خراسان شمالی، سمنان و مازندران منتهی می شود، برحسب نیاز، عملیات بهسازی و روکش آسفالت انجام خواهد شد.

اداره روابط عمومی