شناسهٔ خبر: 82145 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر خبر داد:

اختصاص ۵۷/۵ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت مطالبات و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام

علی مقاتلی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر از تصویب ۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای پرداخت مطالبات و تکمیل بخشی از پروژه های نیمه تمام با مشارکت استان خبرداد.

علی مقاتلی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از تصویب ۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای پرداخت مطالبات و تکمیل بخشی از پروژه های نیمه تمام با مشارکت استان خبرداد و گفت: در پی برگزاری جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بوشهر با هدف توزیع اعتبارات عمرانی این مبلغ از محل تملک دارایی سرمایه‌ای شهرستان بوشهر برای پرداخت مطالبات و تکمیل برخی از پروژه‌های روبنایی نیمه‌‌‌تمام شرکت عمران شهر جدید عالیشهر اختصاص یافت.

او با اشاره به نیازهای اساسی این شهر جدید و مشکلات موجود، گفت: این مبلغ برای پرداخت مطالبات، تکمیل و بهره‌‌‌برداری از پروژه‌هایی نظیر مجموعه ورزشی استخر، مجتمع فرهنگی و هنری، ۶ واحد آموزشی و مرکز جامع بهداشتی-درمانی که تعدادی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده و مابقی در حال تکمیل است، هزینه خواهد شد.

رئیس هیات‌مدیره شرکت عمران شهر جدید عالیشهر عنوان کرد: اختصاص اعتبار فوق از سوی استان در کنار تأمین اعتبار از محل منابع این شرکت در روند اجرای پروژه‌‌ها، اتمام و بهره‌برداری از آن‌ها تاثیر به‌سزایی دارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر بر تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دست اجرای شرکت تاکید کرد و گفت: با توجه به اجرای پروژه‌های تأثیرگذار در بخش‌های مختلف در سال‌های اخیر، تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در اولویت برنامه‌های شرکت عمران قرار دارد.

او افزود: هم‌اکنون بیش از ۱۰ پروژه روبنایی و زیربنایی در شهر جدید عالیشهر از محل منابع شرکت عمران در حوزه‌‌‌های آماده‌سازی، آموزشی، درمانی، فرهنگی و ورزشی در دست اجرا است و امیدواریم با اتمام پروژه‌ها، شاهد رضایت‌مندی بیشتر شهروندان شهر جدید باشیم.