شناسهٔ خبر: 82300 - سرویس استان‌ها

تصویب ۲۳۰ مورد از موارد جاری شهرهای استان اصفهان در جلسات کمیسیون ماده ۵ و گروه‌کاری تلفیق زیربنایی

کمیسیون ماده۵ ،اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در جلسات کمیسیون ماده ۵ و گروه‌کاری تلفیق زیربنایی که از ابتدای سال تا کنون برگزار شده است ۲۳۰ مورد از پرونده‌های بررسی شده به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درسال جاری جلسات منظم و پی‌درپی کمیسیون ماده ۵ استان وگروه‌کاری تلفیق زیربنایی به ریاست حجت الله غلامی  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان و دیگر اعضا برگزار شده است که عموماً در این جلسات موارد تغییر کاربری، اصلاح خط بدنه، طرح تفکیکی و تعریض یا تقلیل عرض گذر، طرح‌های تفصیلی، تغییر ارتقاع، تغییر تراکم و سطح اشغال، تعیین کاربری، افزایش یا کاهش محدوده شهرک‌ها، تدقیق محدوده شهر مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفته است.  

علیرضا قاری‌قرآن مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این خصوص گفت: در سال جاری ۵ جلسه کمیسیون ماده ۵ مربوط به ۱۱ شهر استان تشکیل و در آن ۱۲۲ مورد از موارد جاری این شهرها به تصویب رسید. همچنین طی دو نشست مربوط به گروه کاری تلفیق زیربنایی ۱۰۸ مورد از موارد جاری شهرهای استان مصوب شد.  

وی افزود : درجلسات کمیسیون ماده ۵ که از ابتدای سال تا کنون برگزار شده است ۴۳ مورد از موارد جاری شهر اصفهان، یک مورد بویین میاندشت، هفت مورد دولت آباد، ۱۱ مورد زرین شهر، ۲۷ مورد نطنز، هشت مورد قمصر، یک مورد فریدون‌شهر، ۲۰ مورد کاشان مربوط به تعیین محدوده بافت تاریخی و دو مورد دهاقان مربوط به طرح تفصیلی این شهر مصوب شده است.