شناسهٔ خبر: 82338 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

همه واحدهای مسکن مهر تا پایان شهریور به متقاضیان تحویل خواهند شد

شورای مسکن کردستان مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده مانده واحدهای مسکن مهر استان به استثنای واحدهایی که مشکل حقوقی دارند تا ۳۱ شهریور به متقاضیان تحویل خواهدشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی کردستان، محمد صدیق ثابتی روز یکشنبه در نشست شورای مسکن استان که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: در سال گذشته دوهزار و۵۱۷ واحد مسکن مهر به ارزش ۲۰۱ میلیارد تومان افتتاح شده و به متقاضیان واگذار شد.

وی هم چنین با اشاره به هماهنگی های لازم به منظور اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان گفت:  در خصوص طرح اقدام ملی مسکن در شش شهر زیر ۱۰۰ هزار نفر زمین به بنیاد مسکن جهت اجرا تحویل شده و در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفرنیز با ستاد اجرایی فرمان امام در مراحل نهایی عقد قرارداد هستیم .

ثابتی گفت: در شهرهای کردستان به شدت با مشکل تهیه زمین بلامعارض و قابل ساخت روبه‌‌‌رو هستیم.

در ادامه جلسه بهمن مرادنیا، استاندار کردستان نیز با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی، گام مهمی برای خانه‌دار شدن اقشار جامعه است گفت:  برای تحقق خانه‌دار شدن متقاضیان لازم است با همکاری دستگاه‌های متولی و خدمات‌رسان مدت اجرایی پروژه‌ها را به حداقل برسانیم.