شناسهٔ خبر: 82344 - سرویس استان‌ها

به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن در استان

اولین جلسه شورای مسکن استان گلستان برگزار شد

گلستان .راه و شهرسازی اولین جلسه شورای مسکن استان گلستان به‌منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن در استان برگزار شد.

فبه گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، اولین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی در سال‌جاری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی و سایر اعضای این شورا در محل سالن جلسات دفتر معاونت عمرانی استانداری برگزار و آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر و نیز آخرین اقدامات انجام شده برای طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در استان برگزار شد.

 میرمحمد غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان در بخشی از این جلسه از دستگاه‌های متولی مسکن مهر استان خواست تا تلاش کنند پروژه‌های باقی‌مانده هر چه زودتر پایان یافته و به متقاضیات تحویل شود.

وی افزود : اجرای طرح اقدام ملی مسکن ازدیگر طرح‌هایی است که دولت برای خانه‌دار کردن اقشار مختلف جامعه خصوصاً افراد متوسط و کم‌درآمد جامعه ارائه کرد که با توجه به وضعیت اقتصادی  استان گلستان در این راستا باید با جدیت و تعامل مناسب مدیران دنبال شود.

در ادامه جلسه محبوبیَ، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از آخرین وضعیت اقدامات انجام شده طرح اقدام ملی مسکن در استان که با هدف ضرورت تسریع عملیات اجرایی پروژه‌ها و پالایش متقاضیان به‌منظور تحقق اهداف طرح و بهره‌برداری از پروژه‌ها و طرح مسائل و معضلات اجرایی و ابهامات موجود در استان گزارش مبسوطی ارائه نمود.

در این نشست هرکدام از مدیران اداره کل تعاون، بنیاد مسکن استان و حاضران در جلسه  گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود را در حوزه مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن به شورا ارائه کردند.