شناسهٔ خبر: 82412 - سرویس استان‌ها

معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان خبر داد

فعالیت ۶۰ پروژه روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان اصفهان/ جدیت در پیگیری روکش راه‌های شریانی

IMG_0173.JPG معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان از فعالیت ۶۰ پروژه روکش آسفالت در سراسر محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزاد دادخواه، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان در مراسم معارفه  مجری پروژه‌های ملی روکش آسفالت راه‌های شریانی استان اصفهان، حجم پروژه‌های در حال انجام معاونت راهداری را بسیار زیاد عنوان کرد و گفت:  به ثمر رسیدن این پروژه‌ها حاصل صرف زمان و انرژی بالاست.

او با اشاره به گستردگی شبکه راه‌های استان اصفهان و همچنین حجم بالای تردد بر روی محورها اضافه کرد: با وجود محدودیت‌های منابع و اعتبارات مالی، پروژه‌های بسیار زیادی برای رضایت‌مندی مردم در سال جاری تعریف شده و در حال اجراست.

وی همچنین از تلاش‌های بی‌شائبه رئیس اداره نگهداری راه‌های استان اصفهان برای اجرای پروژه‌های آسفالت محورهای مواصلاتی استان به‌ویژه محورهای شریانی و با اهمیت ملی قدردانی کرد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان هم‌افزایی و تشریک‌مساعی تمام ادارات و بخش‌ها را ضامن موفقیت برنامه‌های مصوب این معاونت دانست.

دادخواه، مسئولیت جدید مدیر پروژه‌های ملی روکش آسفالت استان اصفهان را مسئولیتی خطیر و مهم اعلام و خاطرنشان کرد: باید از کلیه امکانات و منابع برای بهبود کیفیت روکش آسفالت محورهای شریانی استان اصفهان بهره برد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۶۰ پروژه آسفالت در محورهای مواصلاتی استان اصفهان فعال است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان، در پایان این جلسه احمد صفری به‌عنوان مجری پروژه‌های ملی روکش آسفالت راه‌های شریانی استان اصفهان معرفی شد.