شناسهٔ خبر: 82491 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

مشاهده بیشترین مورد اضافه تناژ در محور کرمانشاه - همدان/ محصولات کشاورزی بیشترین اضافه تناژ

کرمانشاه - مهندس فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: بیشترین مورد اضافه تناژ (حمل بار) در محور کرمانشاه-همدان با حمل محصولات کشاورزی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه،  فریبزر کرمی اظهار داشت: بیشترین مورد اضافه تناژ در محور کرمانشاه- همدان گزارش شده است و در این زمینه تعداد ۲۵۶ متخلف جریمه شده اند.

مهندس کرمی مقدار اضافه تناژ را ۶۳۵ تن و تعداد وسایل نقلیه  کنترل شده در محورهای استان را  ۲۲۰ وسیله نقلیه عنوان کرد و افزود: بیشترین اضافه تناژ (حمل بار) مربوط به محصولات کشاورزی و بیشترین حجم تردد وسایل نقلیه سنگین هم در محور کرمانشاه- همدان مشاهده شده است.

وی همچنین بیشترین کالای جابجا شده در محورهای استان را محصولات کشاورزی و مصالح ساختمانی عنوان کرد و گفت: در زمینه جلوگیری از تخلفات ۴۵مورد گشت‌های دروازه ای انجام گرفته است که در این زمینه ۷۴ مورد تخلف مربوط به عدم ارائه مدارک لازم و کافی، ۱۶مورد عدم توجه به اخطار پلیس و ۵۲مورد نیز مربوط به همراه نداشتن وسایل ایمنی گزارش شده است. ‌