شناسهٔ خبر: 82496 - سرویس هوایی

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد

تسریع در پروژه نصب سیستم سویچینگ جدید اپروچ فرودگاه مهرآباد

امیرمکری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جلسه کنترل پروژه بهسازی ساختمان و نصب سیستم سویچینگ جدید اپروچ فرودگاه مهرآباد، دستور تخصیص اعتبار لازم برای تسریع در انجام پروژه با رعایت استانداردهای لازم را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیاوش امیرمکری در جلسه کنترل پروژه بهسازی ساختمان و نصب سیستم سویچینگ جدید اپروچ فرودگاه مهرآباد گفت: این پروژه حساس ترین و مهم ترین پروژه در حال انجام شرکت فرودگاه هاست و تمام بخش های مرتبط باید اقدامات لازم را جهت تسریع در انجام بهینه این پروژه به عمل آورند.

امیرمکری با اشاره به اینکه ترافیک پروازی فرودگاه مهرآباد بسیار سریع تر از پیش بینی های جهانی اعلامی از سوی سازمان هایی نظیر ایکائو و یاتا برای بازگشت به شرایط پیش از شیوع بیماری کرونا، به رکوردهای قبل از این بیماری نزدیک شده است، بر اتمام هرچه سریع تر این پروژه تاکید کرد.

او ضمن قدردانی از عوامل دست اندرکار این پروژه ضمن بررسی موانع، دستور تخصیص اعتبار لازم را جهت تسریع در انجام پروژه با رعایت استانداردهای لازم، رعایت زمانبندی تعیین شده در انجام کار، انتخاب یک نماینده تام الاختیار برای تسریع انجام کار، انتخاب جبهه کاری مجزای هر واحد و عدم تداخل در اجرا را  برای سرعت دهی به پروژه صادر کرد.

در پایان این جلسه ضمن تاکید بر اجرای وظایف تکلیفی برای هر معاونت مقرر شد: تمام بخش های ذیربط زمانبندی مصوب شده در جلسه را رعایت کنند تا پروژه در چارچوب مقرر این برنامه تدوین شده به بهره برداری برسد.

گفتنی است در این نشست ابراهیم مرادی، عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه مهرآباد، سعید اکبری، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات هوانوردی، محمد امیرانی، معاون عملیات هوانوردی، حمیدرضا سیدی، معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی، مصطفی صفایی، معاون عملیات فرودگاهی و جمعی از مدیران کل ستادی شرکت و معاونان فرودگاه مهرآباد حضور داشتند.