شناسهٔ خبر: 82598 - سرویس مسکن و شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به زنجان اعلام کرد

طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان با ۲۸ هزار ثبت نام در جریان است

علی نبیان مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: زمین‌های اختصاص یافته برای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان مشخص شده و حدود ۱۰ هزار ثبت‌نام در مرحله اول و مجموع ۲۸ هزار ثبت‌نام در پایان مرحله دوم این طرح انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن که با همراهی اعضای هیات مدیره سازمان به استان زنجان سفرکرده است با اشاره به برگزاری جلسات شورای مسکن استان زنجان با حضور استاندار در بازه زمانی هر دو هفته یکبار گفت: برگزاری این جلسات و پیگیری مسائل موجود از طرف تمامی دستگاه های خدمات رسان فعال حوزه مسکن از جمله همکاران ما در اداره کل راه و شهرسازی می تواند بخشی از مشکل مسکن مردم استان را برطرف کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی هدف از اجرای طرح اقدام ملی مسکن را تولید مسکن خواند و افزود: امیدواریم در سال جهش تولید بتوانیم با مدیریت صحیح دولت از طریق واگذاری ۹۹ ساله یا فروش اقساطی زمین، تولید مسکن را درکشور بالاببریم. 

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تلاش ما در مجموعه وزارت راه و شهرسازی این است که بتوانیم واحدهای طرح اقدام ملی مسکن را تا پایان دولت به اتمام برسانیم، توضیح داد: در سفر امروز به استان زنجان از سه پروژه مشارکتی به استعداد ۶۵۰ واحد برای کارکنان نیروی انتظامی، پروژه های در حال ساخت برای کارکنان سازمان راهداری و وزارت ورزش و جوانان به استعداد ۴۹۰ واحد و همچنین پروژه ۷۳ هکتاری گلشهر با استعداد جمعیت پذیری ۱۷ هزارو پانصد نفر بازدید به عمل آوردیم.

گفتنی است مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در سفر یک روزه به استان زنجان در جلسه شورای مسکن استان شرکت کرده و از طرح‌های حوزه زمین و مسکن این استان نیز بازدید کردند.