شناسهٔ خبر: 82601 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر خبر داد

واگذاری خانه های قدیمی شوشتر به شرط حفظ، احیاء و اشتغال زایی

خوزستان 16 رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر از واگذاری خانه های قدیمی در شوشتر به سرمایه گذاران بومی به شرط حفظ، احیاء و اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، محمد تقی سراجیان اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع از مهمترین اولویت های اداره راه و شهرسازی شوشتر است و برای خدمت کردن و رضایت مندی مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر بیان کرد: خانه های قدیمی در شوشتر وجود دارد که هیچ استفاده ای از آن ها نمی شود و سالیانه متعدد است که رها شده اند، ساماندهی و توسعه این خانه ها توسط سرمایه گذاران بومی بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به هدف واگذاری ها به بخش مردمی و سرمایه گذاران گفت: مهمترین اولویت واگذاری این خانه های قدیمی حفظ و احیاء بافت تاریخی شهر شوشتر، توسعه و اشتغال زایی کوچک توسط مردم در این خانه های قدیمی است.

سراجیان تصریح کرد: در شوشتر همدلی بسیار خوبی وجود دارد، سردار گیلانی نماینده محترم و مهندس پنبه دانه فرماندار شوشتر بسیار پرتلاش هستند و قطعا ثمره این همدلی را به مردم عزیز و‌ولایت مدار شهرستان شوشتر در راه و شهرسازی نشان خواهیم داد، اهداف و برنامه های نیم تمام باید به اتمام برسد.

 وی ادامه داد:طرح های عام المنفعه ای که در شان و منزلت مردم عزیز شوشتر باشد را پیگیری و تصویب می کنیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر خاطر نشان کرد: من بابت مشکلات مسکن مهر از مردم عزیز عذر خواهی می کنم و مشکلات مسکن مهر را می دانم و قطعا این مشکلات با همکاری نماینده محترم و پیگیر و فرماندار پرتلاش برطرف می شود.

سراجیان با اشاره به اولین اقدام واگذاری به بخش مردمی و سرمایه گذاری عنوان کرد: ما قصد داریم خانه امین زاده را به بخش خصوصی واگذار نماییم، اولویت واگذاری سرمایه گذاران بومی در شهرستان هستند و چشم انداز ما حفظ و احیاء و اشتغال زایی در این مکان است.