شناسهٔ خبر: 82733 - سرویس استان‌ها

تقدير دادستان عموی و انقلاب مرکز استان از مديركل راه و شهرسازي مازندران

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران دادستان عموی و انقلاب مرکز استان مازندران با ارسال لوح تقديري از مديركل راه و شهرسازي اين استان به منظور احقاق حق حقوق بیت المال قدرداني کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ سيد حميد حسيني رئيس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازي استان با اعلام اين خبر افزود : اداره کل راه و شهرسازی استان در راستای رسالت سازمانی خود در حفظ و حراست از اراضی دولتی و عرصه های ملی و دولتی اقدامات گسترده ای انجام داده است .

وي اظهار داشت: لذا بر اساس عملكرد مطلوب و بهنگام اين اداره كل در اعاده اراضی دولتی ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با ارسال لوح تقديري از زحمات مهندس سید محمد نظری مديركل راه و شهرسازي استان و مجموعه اين اداره كل تقدير و قدراني کرد.

سيد حميد حسيني ادامه داد: در بخشي از لوح تقدير ارسالي دادستان آمده است :

با عنایت به فضل و توجهات پروردگار متعال و با تلاش، مساعی و احساس مسئولیت جنابعالی در راستای حفظ و حراست از انفال مسلمین و عرصه های ملی و دولتی تحت مالکیت آن اداره کل گامهای موثری در تحقق اهداف عالیه نظام برداشته شد، نظر به اعلام دادستان محترم شهرستان فریدونکنار مبنی بر پیگیری در اعاده اراضی بیت المال و اجرای حکم قضایی صادره توسط آن مرجع، بدینوسیله از زحمات صادقانه شما در خدمت به مردم شهید پرور و ولایت مدار استان تقدیر و تشکر می نماییم؛ امید است در پناه حضرت حق و اوامر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در انجام وظایف محوله موفق و موید باشد . ضمنا مقتضی است از سایر همکاران و عوامل دخیل در احقاق حقوق بیت المال تقدیر شایسته بعمل آید