شناسهٔ خبر: 82739 - سرویس استان‌ها

بازديد سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستايی سازمان راهداری از استان آذربايجان شرقی

photo_2020-07-02_07-58-49.jpg سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از مراحل ساخت پل برکت بر روی رودخانه قزل اوزن بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از مراحل ساخت پل برکت بر روی رودخانه قزل اوزن بازدید کرد.

شعبانعلی خاوری دراین بازدید که مدیرکل دفترساخت و توسعه راه‌های روستایی سازمان او را همراهی می‌کرد، از چگونگی ساخت این پل و راه‌های دسترسی آن که روستاهای بخش آق کندی شهرستان میانه استان آذربایجان شرقی را به استان اردبیل متصل می کند، بازدید کرد.

وی با بیان اینکه تکمیل و نصب این پل در رودخانه قزل اوزون باعث محرومیت زدایی و امکان تردد در روستاهای این منطقه و افزایش گردشگری خواهدشد، از ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این دو استان خواستار تسریع در تکمیل راه‌های دسترسی این پل شد.

لازم به ذکراست پل برکت باسه دهانه دهنه سی متری ساخته می شود که راه‌های دسترسی از دو طرف توسط ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دو استان و سازه پل با پیگیری‌های وزارت راه و شهرسازی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ساخته می‌شود.

سرپرست معاونت راههای فرعی وروستایی سازمان همچنین در این سفر از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستاهای گوی بلاغ علیا و سفلی واقع درشهرستان تبریز به طول 2/4 کیلومتربازدید کرد. این پروژه راه روستایی با مشارکت فرمانداری و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اجرا می‌شود.