شناسهٔ خبر: 82807 - سرویس استان‌ها

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای میاندورود خبر داد

عملیات راهداری محوری در بزرگراه جوادالائمه (ع)

میاندورود رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندورود از طرح ضربتی راهداری محوری راه دسترسی به فرودگاه بین المللی دشت ناز (بزرگراه جواد الائمه (ع) ) خبر داد و افزود : این مهم در راستای افزایش ضریب ایمنی محور مذکور توسط راهداران این اداره به اجرا در آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، کامل نصراللهی ضمن اعلام این مطلب افزود : این اداره تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با تمام توان در جهت ایمن سازی و ارتقاء ایمنی محورهای تحت پوشش اقدامات بهنگامی را به اجرا بگذارد.

وی در ادامه ضمن پر اهمیت بر شمردن بزرگراه جواد الائمه به لحاظ تردد گردشگران و مسافران فرودگاه و همچنین راه دسترسی به بیش از ۱۰ روستا اطراف خاطر نشان ساخت : در عملیات ایمن سازی که در کل مسیر ۵ کیلومتری محور انجام شد ، اقداماتی از قبیل لکه گیری ، نصب تابلو و علائم ، ترمیم و تعویض تابلوهای معیوب ، پاکسازی سراسری حریم ، شکار سازی دهانه پله ها و ... به اجرا در آمد.

نصراللهی به شستشوی سراسری تابلو علائم در حوزه کاری خود اشاره و عنوان کرد : در راستای ارتقاي سطح ایمنی ، سهولت تردد وسایل نقلیه، شفاف سازی جهت بازتاب و انعکاس علائم در محورهای مواصلاتی شهرستان، راهداران تلاشگر این اداره اقدام به شستشو تابلوهای علائم نمودند.

وی اظهار داشت: هدف اصلی از این عملیات افزایش دید و ایمنی سازی در راههای حوزه استحفاظی شهرستان و همچنین بهبود وضعیت و ارتقای سطح ایمنی در راهها و کاهش تصادفات جاده ای می باشد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندورود درخصوص دیگر اقدامات انجام یافته توسط این اداره در حوزه ایمن سازی خاطر نشان ساخت :شانه سازی و تسطیح حریم راه ها،نصب و تعمیر و مرمت گاردریل ها،لکه گیری و روکش آسفالت ،رانش برداری و خاکبرداری علف تراشی و پاکسازی حریم راه ها، نصب و اصلاح علائم ایمنی راه ها،اخطار و تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز حریم راه ها از جمله اقدامات ایمن سازی است که توسط این اداره در حال انجام است.

گفتنی است اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندورود ، حفظ و نگهداری ۱۸۲ کیلومتر راه ارتباطی را بر عهده دارد.