شناسهٔ خبر: 82817 - سرویس استان‌ها

پاسخگویی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به سوالات مردم، از طریق سامانه سامد

قاری قران اصفهان "علیرضا قاری‌قرآن" مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان روز سه‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ از ساعت ۹ الی ۱۰ در مرکز سامد (تلفن ۱۱۱) پاسخگوی پیشنهادات،انتقادات و سوالات مردمی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به منظور تقویت تعامل مردم و دولت، پاسخگویی مستقیم به مسائل و مشکلات مردم، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۷ تیر ۱۳۹۹ از ساعت ۹ الی ۱۰ صبح از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (تلفن شماره ۱۱۱ سامانه سامد) در محل استانداری اصفهان پاسخگوی تماسهای تلفنی همشهریان محترم می شود.  

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان در این خصوص گفت: هدف سامانه سامد کاهش مراجعات حضوری مردم و تسریع در پاسخگویی مدیران به درخواست‌ها و شکایات مردم بوده و فرصتی است مغتنم برای مسئولین دستگاه‌ها تا مسائل و مشکلات را برطرف کرده و رضایت‌مندی مردم افزاش یابد.  

وی به چگونگی استفاده از سامانه سامد اشاره کرد و اذعان داشت: مردم می‌توانند با استفاده از شماره تلفن ۱۱۱ شکایت یا درخواست‌های خود را مطرح کنند که پس از آن، کارشناسان سامد با دریافت کد ملی فرد؛ نسبت به ثبت درخواست اقدام و کد رهگیری به او ارائه می‌کنند.  سپس شهروندان محترم میتوانند از طریق این کد رهگیری پاسخ درخواست خود را پیگیری و از نتیجه مطلع شوند.