شناسهٔ خبر: 82861 - سرویس استان‌ها

بررسی ۱۳ طرح در کارگروه امور زیربنایی استان/موافقت با احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین جاده ای

مدیر کل همدان+حسینی مدیر کل راه و شهرسازی از تشکیل جلسه کارگروه زیر بنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در سالن شهداء استانداری همدان به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور اعضاء کمیسیون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان ، این نشست به ریاست معاون امور عمرانی استانداری همدان و با حضور مدیران ارشد دستگاههای عضو ، و به دبیری مدیر کل راه و شهرسازی استان برگزار  و در خصوص موضوعات مندرج در دستور کار ، بحث ، تبادل نظر و در نهایت تصمیم گیری شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در این جلسه بیان کرد: ۱۳ مورد از درخواست هایی که در گروه کاری جمع بندی شده بود  جهت تصمیم گیری نهایی در این جلسه مطرح شده است.

داریوش حسینی ادامه داد:  موضوعات مطرح شده در این جلسه شامل ۴ طرح در حوزه کشاورزی، احداث واحد بوجاری ، بسته بندی و انبارداری محصولات کشاورزی و طرح های مطرح شده در بخش صنعت از جمله تولید عدسی و تولید کاغذ بود.

وی در ادامه اظهار کرد : از جمله درخواست های حوزه خدمات احداث  مجتمع خدماتی رفاهی بین جاده ای ، احداث هتل و توسعه جایگاه سوخت بود که مورد موافقت قرار گرفت .

وی یادآورشد:  درخواست شهرداری نهاوند در خصوص تغییر کاربری اراضی دانشگاه نهاوند و همچنین احداث پایگاه امدادی در اراضی روستای لتگاه بوسیله هلال احمر نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه بود که تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

حسینی در پایان خاطرنشان ساخت : در حوزه شهرسازی ، طرح هادی شهر کرفس که توسط مشاور مربوطه مطرح شد مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد برای محور کرمانشاه - همدان  با توجه به اهمیت آن ضوابط ویژه تدوین شود.