شناسهٔ خبر: 82895 - سرویس استان‌ها

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تنکابن خبر داد:

تسریع در روند احداث پل توکله تنکابن

تنکابن رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تنکابن از تسریع در روند عملیات احداث پل توکله این شهرستان خبر داد و گفت : علیرغم عدم تخصیص اعتبار کامل پروژه مذکور ، عملیات اجرایی آن با پیگیری های مستقیم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با پیشرفت فیزیکی مناسبی در دست اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تورج فتحی ضمن اعلام این مطلب عنوان کرد : پل توکله یکی از پل‌های بزرگ و بسیار مهم شهرستان بوده که به علت سیلاب سال گذشته به طور کامل تخریب شد که این حادثه برای شهروندان به ویژه کشاورزان و باغداران منطقه مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به تخریب پل موقت در بستر رودخانه در اثر سیلاب خاطر نشان ساخت : با توجه به شرایط موجود ، این اداره با تجهیز کارگاه و استفاده از توان بخش خصوصی تصمیم به ساخت پل جدید در منطقه گرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای تنکابن در خصوص مشخصات اجرایی احداث پل مذکور اظهار داشت : احداث پل توکله با دو دهانه ۲۲ و نیم متر و پیش بینی اعتبار ۳ میلیارد تومانی آغاز که تاکنون عملیات احداث شمع های پل به عمق ۲۵ متر ،کوله و تیرها انجام و نصب شده و در حال حاضر نیز احداث گوشواره های پل در دست اجراست.

فتحی یادآور شد: انشالله در صورت تخصیص به موقع و مناسب بودن شرایط جوی در نظر است پل توکله در گرامیداشت هفته دولت امسال به بهره برداری نهایی برسد.

گفتنی است پل توکله واقع در دهستان سلیمان‌آباد از توابع بخش مرکزی تنکابن در مسیر جاده فرعی قرار دارد که غرب به شرق این شهرستان را به هم متصل کرده و به لحاظ ترافیکی بسیار حائز اهمیت است.