شناسهٔ خبر: 82949 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تأکید کرد:

فراهم کردن شرایط زیرساختی در حمل و نقل جاد‌‌ای برای تحقق شعار سال

غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان فراهم کردن شرایط زیرساختی در حوزه حمل و نقل جاده ای را گام موثری در تحقق شعار جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج این اداره‌کل با بیان اینکه دشمنان از انقلاب تاکنون همواره درصدد فرصتی برای اعمال تحریم بر علیه ایران اسلامی بودند، اظهار کرد: علی‌‌رغم شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور در دو سال گذشته، این اداره‌کل توانست اقدامات خوبی را در حوزه راهداری، صیانت از راه‌ها و ایجاد شرایط برای تردد در مسیرها انجام دهد.

وی با اشاره به  نام‌گذاری شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید، افزود: این اداره کل با فراهم کردن شرایط زیرساخت در حوزه حمل و نقل جاده ای می تواند به عنوان حلقه وصل بین تولید و مصرف، در تحقق شعار امسال گام بردارد.

مدیرکل راهداری و حمل  و نقل جاده‌ای خوزستان رشد ۲۰ درصدی جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام خمینی(ره) از طریق حمل و نقل جاده‌ای طی سه ماه نخست سال را مورد اشاره قرار داد و گفت: علی رغم شرایط کنونی کشور به لحاظ شیوع ویروس کرونا، شاهد تلاش رانندگان برای جابجایی کالاهای اساسی از این بندر و حمل ۵/۵ میلیون تن محصولات کشاورزی از خوزستان بودیم.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور جانشین بسیج ادارات و کارکنان سپاه ولیعصر(عج) خوزستان و فرمانده حوزه بسیح کارمندی شهید رجایی، از تلاش‌‌های کریم سیاه‌تیری، قدردانی و حسن درویشی را به‌عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان معرفی کرد.