شناسهٔ خبر: 83030 - سرویس استان‌ها

تشکیل جلسه شورای تأمین مسکن استان ایلام با هدف اجرای طرح اقدام ملی مسکن

جلسه تامین مسکن تیر 1399.jpg جلسه شورای تأمین مسکن استان ایلام با ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی , مدیرکل راه و شهرسازی استان به عنوان دبیر جلسه و مدیران و مسئولین عضو این شورا در محل استانداری ایلام تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان ایلام در این جلسه برنامه های احداث مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن تشریح و راهکارهای لازم جهت همکاری هر چه بیشتر دستگاههای مختلف از جمله شهرداریها برای تخفیف صدور پروانه ساختمانی وسازمان نظام مهندسی جهت تخفیف هزینه های نظارتی( طبق بخشنامه های صادره)، شرکت توزیع نیروی برق و آب و فاضلاب استان برای پی گیری و اتخاذ تمهیدات لازم برای اتصال انشعابات و... مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان دراین جلسه گفت: طبق پی گیریها و تفاهمنامه های منعقد شده راه و شهرسازی استان با دستگاههای مختلف از جمله بنیاد مسکن ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان و ... احداث ۹۲۰۰ واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی در استان در حال احداث بوده یا عملیات احداث آنها به زودی آغاز می شود.