شناسهٔ خبر: 83033 - سرویس استان‌ها

به منظور تسريع در روند اجرای پروژه های مسکن مهر صورت پذيرفت :

بازدید معاون عمرانی استانداری مازندران از مسکن مهر سارویه ساری

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران به منظور تسريع در عمليات اجرايي بزرگترين پروژه مسكن مهر مازندران (مسكن مهرمياركلا ساري)، معاون عمرانی استانداری مازندرن از این پروژه بازدید و به منظور شتاب گرفتن پروژه و تحویل آن به متقاضیان مواردی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رازجویان معاون عمرانی استانداری مازندرن در حاشیه این بازدیدکه با حضور روسای اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، برق،آب و فاضلاب،گاز و سرپرستان شعب بانکها، روسای شهرستان و مدیران عامل وپیمانکاران مسکن مهر ۲۸۰۰ واحدی سارویه میارکلا همراه بود، عنوان نمود: تنها راه پيشرفت پروژه هاي مسكن مهر مازندران را تعامل همدلي و همكاري دستگاه‌هاي خدمات رسان دانست. 

وي تصريح کرد: احداث واحدهاي مسکن مهر با هدف توسعه و اجراي عدالت به اجرا در آمده تا بتوان از اين طريق گام هاي ارزنده اي در جهت رشد و شکوفايي جامعه برداشت.

رازجویان ضمن تاکید بکارگیری همه توان در همه بخش ها خواستار تسریع در روند اجرای پروژه ها و تحویل واحدها در کوتاه ترین زمان ممکن به متقاضیان شد.

نظری نیز در این بازدید درخصوص پروژه هاي تعاوني هاي مسكن مهر استان يادآور شد: در حال حاضر مشكلات و موانع متعددي در اجراي پروژه هاي در دست اجرا توسط تعاوني هاي مسكن مهر بوده كه اميد است با برپايي چنين نشستها و جلسات و تعامل دو طرفه با اداره كل تعاون و پيمانكاران اين بخش به زودي موانع مرتفع شده و ما شاهد به سرانجام رسيدن پروژه هاي مذكور باشيم.

مدير كل راه و شهرسازي مازندران نيز در اين نشست در خصوص تعامل دستگاه هاي خدمات رسان با دست اندرکاران طرح مسکن مهر گفت: طي جلسات منظم و پيگيري هاي مجدانه مسؤلين امر بسياري از مشكلات با همفكري دستگاه ها كمرنگ شده است.

گفتني است ساماندهي تعاوني ها و متقاضيان توسط اداره كل تعاون و همچنين اجراي زيرساختها و محوطه سازي توسط اداره كل راه و شهرسازي از جمله مصوبات اين نشست بودو همچنین درخصوص هدایت آب شرب شهری ، راه اندازی پکیچ، فاضلاب پروژه، جدول و محوطه سازی ، اسفالت ، تقویت ترانس برق  واجرای انشعابات آب، برق،گاز و فا ضلاب واحد ها، رنگ نما، زیبا سازی، اجرای روشنایی برق از سه راه میارکلا تا پل جویبار، مطالعه واجرای دور بر گردان ، تسهیل در پرداخت تسهیلات به پروژه های فعال و نزدیک به تحویل  و پروژه های دیگر بر مبنای پیشرفت فیزیکی توسط بانکهای عامل بحث وتبادل  نظرشد.