شناسهٔ خبر: 83079 - سرویس استان‌ها

معاون فنی ونظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان:

کلنگ زنی نخستین مجتمع خدماتی رفاهی در محور خمینی شهر_نجف آباد

IMG_019کلنگ زنی.jpg  معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: عملیات اجرایی نخستین مجتمع خدماتی رفاهی در محور خمینی شهر_نجف آباد آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدعلی صلواتی در آئین آغاز عملیات اجرایی این پروژه که با حضور معاون وزیر کشور برگزارشد، اظهار کرد: این مجتمع در فضایی به مساحت با ۲۴ هزار متر مربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود، این مجتمع تا دوسال آینده تکمیل شود،گفت: با توجه به نقشه های ارائه و تایید شده ، ساخت و بهره برداری این مجتمع بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال هزینه خواهد داشت.

صلواتی با تاکید بر توجه به نیازهای مردم و ارائه خدمات با کیفیت به مردم در مجتمع های خدماتی_رفاهی  گفت: راه ، بخشی از برنامه یک سفر است و قطعا مردم به دنبال ثبت خاطرات خوب و ماندگار از مسیر سفر خود هستند، این نکته ای است که سرمایه گذاران ما باید به آن توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: مجتمع های خدماتی رفاهی تنها یک مرکز برای ارائه خدمات ضروری به مسافران نیستند، بلکه خود بخشی از جاذبه های سفر محسوب می شوند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: برنامه ریزی برای آموزش بهره برداران از مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان در حال انجام است و به زودی دوره های آموزشی برای بهبود فرآینده خدمت رسانی به مردم برگزار خواهد شد.

صلواتی خاطرنشان کرد: استان اصفهان با دارا بودن ۵۰ مجتمع خدماتی رفاهی در حال بهره برداری، بیشترین تعداد مجتمع های خدماتی رفاهی در کل کشور را به خود اختصاص داده است که نشان از ظرفیت اقتصادی راه های استان دارد.