شناسهٔ خبر: 83106 - سرویس استان‌ها

در تیر ماه امسال انجام شد؛

باز پس‌گیری ۷ هکتار از اراضی ملی استان همدان به ارزش ۵۶۰ میلیارد تومان

رفع تصرف از اراضی همدان مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان از رفع تصرف حدود ۷ هکتار از اراضی ملی این استان در تیرماه امسال و استفاده از آن برای طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، " داریوش حسینی"  با اعلام این خبر، اظهار داشت : با تلاش همکاران یگان حفاظت از اراضی اداره کل یک قطعه زمین که توسط افراد سودجو به صورت درختکاری ، ساخت اطاقک و سبزی کاری به ارزش ۵۶۰ میلیارد تومان مورد تصرف واقع شده بود به بیت المال برگردانده شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان  با اشاره به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرف و  حفاظت از اراضی ملی و دولتی، گفت: شهروندان می توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت این اداره کل اعلام کنند.

حسینی در پایان خاطرنشان ساخت : یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل در سال‌جاری نیز  همانند گذشته در تمامی شهرستان های استان به صورت شبانه روز اراضی ملی و دولتی را تحت نظر داشته و با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی تمام ظرفیت ها را برای حفاظت از بیت المال و جلوگیری از تصرف اراضی ملی به کار خواهد گرفت.