شناسهٔ خبر: 83131 - سرویس وزارتی

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام گرفت؛

پیگیری آخرین وضعیت طرح‌های مربوط به مصوبات سفرهای مقام معظم رهبری

پیگیری آخرین وضعیت اجرایی و تامین منابع مالی طرح‌های مربوط به مصوبات سفرهای مقام معظم رهبری با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، جلسه ای بابت بررسی آخرین وضعیت اجرایی و تامین منابع مالی طرح های این وزارتخانه مربوط به مصوبات سفرهای مقام معظم رهبری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با حضور امیرمحمود غفاری، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، جلسه ای بابت بررسی آخرین وضعیت اجرایی و تامین منابع مالی طرح های این وزارتخانه مربوط به مصوبات سفرهای مقام معظم رهبری برگزار شد.

در این جلسه که برای بررسی طرح‌های احداث راه اصلی پاتاوه –  دهدشت، احداث راه اصلی قزوین – الموت، احداث راه اصلی سنندج – مریوان و احداث راه چابهار – پسابندر و جاسک – کنارک برگزار شد، نمایندگی از حوزه وزارتی و دبیرخانه توسعه سواحل مکران، دفتر مقام معظم رهبری، سازمان برنامه و بودجه، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و همچنین نمایندگانی از استان‌ها، ستاد وزارتخانه و مشاورین مربوط به طرح‌ها حضور داشتند.

در این جلسه که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، ضمن مرور برنامه زمان‌بندی تکمیل و بهره‌برداری از محورهای مورد نظر، تصمیمات لازم درخصوص نحوه تامین اعتبار و مشارکت دفتر مقام معظم رهبری و مساعدت‌های ویژه سازمان برنامه بودجه اتخاذ شد.

طبق اعلام صورت گرفته این تصمیمات در قالب صورت جلسات تنظیمی مربوطه عملیاتی خواهد شد تا اهداف تعیین شده در چارچوب برنامه زمان‌بندی محقق و تا پایان سال بهره‌برداری از این طرح‌ها انجام گیرد.