شناسهٔ خبر: 83132 - سرویس استان‌ها

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تاکید کرد:

ارائه خدمات به مراجعین فاقد ماسک ممنوع

ده محسنی + معاون پشتیبانی همدان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: طبق بخشنامه ارسالی از سوی استانداری همدان کارمندان موظف شدند از ارائه خدمات به مراجعین فاقد ماسک با هدف جلوگیری از شیوع کرونا و سلامتی سایر ارباب رجوع ها خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، " حسین ده محسنی فرد" با اشاره به رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در محیط اداری بیان کرد: طبق این بخشنامه کلیه کارکنان ملزم به استفاده از  ماسک هستند و در صورت عدم رعایت از ورود به اداره جلوگیری و برای آنان غیبت ثبت خواهد شد.

وی با اشاره به تسریع در پیاده سازی دولت الکترونیک جهت ارائه خدمات غیر حضوری به ارباب رجوع یادآورشد:  یکی از اهداف این اداره کل الکترونیکی نمودن خدمات دولت برای کاهش تردد و تسریع در کار  ارباب رجوع به اداره است.

وی با اشاره به لغو برگزاری جلسات و تجمعات عنوان کرد: جلسات ضروری در فضای مناسب با حداقل تعداد شرکت کنندگان و با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک برگزار خواهد شد.

محسنی در پایان خاطرنشان ساخت: برای ارائه خدمات به ارباب رجوع و شهروندان استان ، مکان مناسبی تعبیه شده به نحوی که امکان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی مقدور شده است.