شناسهٔ خبر: 83233 - سرویس مسکن و شهرسازی

عضو هیات‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد

واحدهای مسکونی باقیمانده مهر در زمان مقرر به اتمام می‌رسند

محمدمهدی بلوردی عضو هیات‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در نشست هفتگی پیگیری اتمام پروژه‌های مسکن مهر، گفت: استان‌ها باید برای اتمام پروژه‌های فاقد اشکال مسکن مهر با حداکثر سرعت، تلاش کنند و پروژه‌های باقیمانده در مهلت مقرر به اتمام، برسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدمهدی بلوردی عضو هیات‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، افزود: برای انجام این کار هر هفته جلسات مشترکی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل عامل سازمان ملی زمین و مسکن، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر، نمایندگان بانک مسکن و مدیران استان ها برگزار می شود و روند پیشرفت این پروژه ها و مشکلات پیش روی آنها برای اتمام مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه بر اساس زمانبندی‌های مشخص شده این جلسات هر هفته با حضور چند استان و به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار می‌شود گفت: ما خود را موظف می‌دانیم که تا اتمام کلیه پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر از همه ظرفیت‌های قانونی خود استفاده کنیم تا مشکلات پروژه‌ها برطرف شود.

وی توضیح داد: خوشبختانه بانک مسکن هم در چارچوب اختیارات قانونی خود همکاری خوبی از جهت وصول تسهیلات پروژه ها با سازمان ملی زمین و مسکن داشته است که همین امر هم در تسریع اتمام پروژه های مسکن مهر موثر بوده است.

بلوردی با اشاره به اینکه جلسه این هفته پیگیری اتمام مسکن مهر با حضور مدیران استان‌های فارس، گیلان و مازندران برگزار شد ادامه داد: عملکرد این استان‌ها قابل قبول است و امیدواریم با عنایت خداوند بتوانیم در مهلت مقرر پروژه های باقیمانده مسکن مهر را به اتمام برسانیم.