شناسهٔ خبر: 83332 - سرویس استان‌ها

شورای سلامت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد تشکیل جلسه داد

DSC_2444.JPG در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی و با الویت سلامت کارکنان و مراجعین، شورای سلامت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد برنامه های خوبی را در دستورکار قرارداد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان یزد: این جلسه که به ریاست رضا یادگاری مدیرکل این اداره برگزارشد، محمدمهدی منتظری معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی، گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای دستورالعمل های ابلاغ شده از سوی ستاد مدیریت کرونا استان ارائه نمود.

 وی آموزش و اطلاع رسانی را مهمترین عامل در پیشگیری از انتشار این ویروس منحوس دانست و افزود: این معاونت با حساسیتی که در زمینه حفظ سلامت همکاران داشته سعی نموده با اجرای  شیوه نامه، سلامت همکاران را مدنظر قراردهد.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه با تشریح وضعیت نگران کننده کشور و استان افزود: ما در مقابله با کرونا که شاید برای بلند مدت باید برنامه ریزی کنیم، واین برنامه ریزی را در سه بخش آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و اجرایی نمودن کلیه شیوه نامه های ابلاغی از سوی مراکز درمانی و در نتیجه ارزیابی عملکرد اجرای پروتکل ها،در دستورکار قرار دهیم.  

 وی متولی و برنامه ریز این برنامه را اداره مدیریت بحران و پدافندغیرعامل دانست و از رئیس این اداره خواست تا با ارزیابی اقدامات انجام شده نقاط ضعف و قوت اقدامات صورت گرفته را بطور جامع گزارش نمایند.

 رضا یادگاری در ادامه از اعضای شورای سلامت خواست تا با همدلی و استفاده از پتانسیل های موجود و تقسیم کار مناسب در حفظ سلامت کارکنان و  مراجعین با برنامه ریزی اصولی و مناسب از هیچگونه تلاشی دریغ ننمایند.

 این مقام مسئول با تاکید بر برگزاری جلسات مستمر، در راستای سلامت همکاران اقدامات قابل قبولی را داشته باشند تا با یاری خدا از انتشار این ویروس به همکاران و خانواده اشان جلوگیری کنیم.