شناسهٔ خبر: 83427 - سرویس استان‌ها

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند خبر داد

عملیاتی‌‌شدن ۴۵۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در سهند/ تنظیم ۱۵۰۰ میلیارد تومان تفاهمنامه سرمایه‌گذاری

شهر جدید سهند مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از عملیاتی‌‌شدن چهار هزار و ۵۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در این شهر جدید خبر داد.

عباس مصطفوی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجموع سهمیه این شهر جدید از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن را ۱۶ هزار و ۲۰۰ واحد خواند و گفت: در تامین زمین مورد نیاز برای این واحدها با هیچ مشکلی روبرو نیستیم.

او افزود: تامین زمین هشت هزار و ۹۰۰ واحد از این تعداد تاکنون قطعی شده و زمین مورد نیاز برای ساخت سایر واحدها نیز در طی مراحل اداری است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند خاطرنشان کرد: تاکنون ساخت چهار هزار و ۵۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در این شهر جدید عملیاتی شده است.

او همچنین در خصوص پروژه‌های مشارکتی گفت: ما در این زمینه بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه تفاهمنامه سرمایه‌گذاری تنظیم کرده بودیم که حدود ۳۰ درصد این پروژه‌ها را عملیاتی کرده‌ایم و عملیات اجرایی ۶ پروژه را نیز شروع کرده‌ایم.

شهر جدید سهند در فاصله ۲۰ كيلومتري جنوب‌غربی کلان‌شهر تبريز قرار دارد. مساحت این شهر جدید دو هزار و ۵۰۰ هکتار و افق جمعیتی آن بر اساس بازنگری طرح جامع سهند ۲۵۰ هزار نفر تعیین شده است.