شناسهٔ خبر: 83493 - سرویس وزارتی

بررسی و تحلیل شاخص های مهم و کلیدی سه ماه نخست ۱۳۹۹ وزارت راه و شهرسازی

مهدی قربانی با حضور مدیرکل دفتر آمار، اطلاعات و پایش برنامه های این وزارتخانه و با حضور مدیران دفاتر تخصصی سازمان ها و شرکت های تابعه این مجموعه جلسه بررسی و تحلیل شاخص های مهم و کلیدی سه ماه نخست ۱۳۹۹ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با حضور مدیرکل دفتر آمار، اطلاعات و پایش برنامه های وزارت راه و شهرسازی و مدیران دفاتر تخصصی سازمان ها و شرکت های تابعه این وزارتخانه جلسه بررسی و تحلیل شاخص های مهم و کلیدی سه ماه نخست ۱۳۹۹ برگزار شد.

در ابتدای این جلسه قربانی مدیركل دفترآمار، اطلاعات و پایش برنامه های وزارت راه و شهرسازی توضیحاتی در مورد شاخص­های كلیدی ۲ ماهه ۱۳۹۹ و تحلیل آن كه با همكاری سازمان­ها و شركت­های تابعه جمع بندی شده، ارائه کرد.

پس از آن گزارش عملکرد  ۳ ماهه مورد بررسی قرار گرفت و به ترتیب حاضران در جلسه که از سازمان ها و شركت ها، توضیحاتی را در مورد عملکرد و وضعیت شاخص­های مهم در این بازه زمانی ارائه کردند.

در این جلسه مقرر شد گزارش دلایل افزایش/كاهش میزان شاخص­های كلیدی ۳ ماهه ۱۳۹۹، بصورت تحلیلی/توصیفی و با راهكارهای عملیاتی جهت بهبود آن شاخص، به دفتر آمار، اطلاعات و پایش برنامه های وزارت راه و شهرسازی تا ششم مردادماه ارائه شود. طبق تصمیم گیری انجام شده در این جلسه قرار شد تحلیل­های ارائه شده بصورت كاملا فنی و كاربردی بیان شده و از ذكر كلیات در گزارشات تحلیلی خودداری شود.