شناسهٔ خبر: 83553 - سرویس جاده‌ای

طی پیامی

معاون وزیر راه و شهرسازی درگذشت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

تسلیت رئیس سازمان ر اهداری و حمل و نقل جاده ای در پیامی درگذشت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ر اهداری و حمل و نقل جاده ای در پیامی درگذشت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

​انالله و انا الیه راجعون

درگذشت ناگهانی مرحوم ابراهیم جاوشیری مدیر کل صدیق و تلاشگر راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان که به دلیل ابتلا به بیماری کوئید ۱۹ جان به جان آفرین تسلیم کرد، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

مرحوم جاوشیری سالیان متمادی از عمر خود را وقف خدمت به هموطنان خود کرد و یقینا فقدان این مدیر خدوم محسوس و آثار خدمات صادقانه و ارزشمند ایشان همیشه در یادها ماندگار خواهد بود.

ضمن تسلیت به خانواده معزز ایشان،وزیر محترم راه و شهرسازی و تمامی همکاران عزیز سازمان بویژه همکاران جنوب استان سیستان و بلوچستان و جامعه راهداری و حمل و نقل جاده ای، از درگاه پروردگار سبحان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده محترم و بازماندگان ایشان ،صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماید.