شناسهٔ خبر: 83938 - سرویس استان‌ها

توسط وزیر راه و شهرسازی انجام می‌شود

افتتاح و کلنگ‌زنی ۷ پروژه طرح اقدام ملی مسکن استان مرکزی

پروژه مسکن اراک در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان مرکزی ۷ خط پروژه طرح اقدام ملی مسکن در این استان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در سفر خود به استان مرکزی ۵ پروژه طرح اقدام ملی مسکن را کلنگ زنی و ۲ پروژه دیگر را افتتاح خواهد کرد .

پروژه ۳۸۴ واحدی طرح اقدام ملی مسکن کوی علوی ساوه و پروژه ۴۱۶ واحدی طرح اقدام ملی مسکن کوی فجر ساوه  از جمله پروژه هایی هستند که صبح امروز پس از ورود مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به شهر ساوه  با کلنگ زنی عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود. 

پروژه آماده سازی زمین ۲۴ هکتاری اراک برای استفاده در طرح اقدام ملی مسکن ، پروژه ۲۴۰ واحدی طرح اقدام ملی کوی سجادیه اراک  ، پروژه ۶۰۰ طرح اقدام ملی کوی کوثر اراک از دیگر پروژه هایی است که با کلنگ زنی وزیر راه و شهرسازی رسما آغاز به کار خواهند کرد.

 اسلامی در سفر یکروزه خود به استان مرکزی دو پروژه ۳۳۶ واحدی کوی سجادیه و پروژه ۷۴ واحدی مشارکتی قائم مقام اراک را نیز افتتاح خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در این سفر از مناطق حاشیه نشین کوی ولیعصر اراک ، و منازل سازمانی اداره کل راه آهن اراک بازدید خواهد داشت.

سفر به محلات و دیدار با نماینده مردم شریف شهرهای محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی از دیگر برنامه های اامروز وزیر راه و شهرسازی است.