شناسهٔ خبر: 83943 - سرویس استان‌ها

در ديدار مدیر کل هواشناسی استان گیلان با فرماندار ماسال صورت گرفت؛

تامين اعتبار تاسيس ايستگاه هواشناسي ماسال

فرماندارماسال در ديدار مدیر کل هواشناسی استان گیلان با فرماندار ماسال اعتبار مورد نیاز ايجاد ايستگاه هواشناسي ماسال به تاييد فرماندار اين شهرستان رسيد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (گيلان)، محمد دادرس مدیر اين اداره کل به همراه معاون فنی و شبکه ایستگاه‌ها، رئیس شبکه پایش و مدیر روابط عمومی با وحید پور حضرت فرماندار ماسال  دیدار و گفتگو کرد.  

در اين ديدار مدیر کل هواشناسی گزارشی از فعالیت‌های هواشناسی و اعلام برنامه عملیاتی اداره متبوع خود در مورد ایجاد ایستگاه هواشناسی در  شهرستان ماسال برای فرماندار اين شهرستان بیان کرد.

دادرس  از بازدید مشترک کارشناسی همکاران هواشناسی استان به همراه کارشناسان سایر دستگاه‌های ذیربط شهرستانی به منظور جانمائی ایستگاه هواشناسی در  نواحی جلگه‌ای و ارتفاعات ماسال در سنوات اخیر و شناسائی مناطق مستعد برای این امربه مواردی اشاره و بیان کرد که تاسیس و راه اندازی ایستگاه هواشناسی در این شهرستان و به ویژه نقاط ارتفاعی برای پیش یابی پدیده‌های جوی بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار ماسال نیز پیش‌بینی دقیق و اطلاع رسانی به موقع در مدیریت بحران را رکن  اصلی ستاد مدیریت بحران در استان و در شهرستان‌ها عنوان و بیان کرد فرمانداری ماسال براي ایجاد ایستگاه هواشناسی، اعتبار مورد نیاز آن را به نحو مطلوبی تامین خواهد کرد.

 پس از این جلسه مدیر کل هواشناسی و هیئت همراه با اتفاق معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ماسال، رئیس منابع طبیعی شهرستان و بخشدار مرکزی شهرستان از منطقه خروم برای جانمائی احداث ایستگاه هواشناسی خودکار اقلیم شناسی بازدید بعمل آوردند.