شناسهٔ خبر: 83971 - سرویس مسکن و شهرسازی

قائم‌مقام وزیر در طرح مسکن مهر در بازدید سرزده از مسکن مهر هشتگرد مطرح کرد

تکمیل مجتمع ۴۶۰۰ واحدی ریحانه متعلق به کارکنان نیروی انتظامی در هفته دولت، آغاز می‌شود/ تبدیل پروژه به طرح اقدام ملی مسکن

احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید سرزده از مسکن مهر شهر جدید هشتگرد از آغاز تکمیل مجتمع ۴۶۰۰ واحدی ریحانه متعلق به کارکنان نیروی انتظامی خبر داد و گفت: این پروژه به طرح اقدام ملی مسکن تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری‌مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر، عصر امروز ۱۵ مردادماه به دستور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برای بررسی پاره‌ای از مشکلات مردم در طرح مسکن مهر به استان البرز عزیمت کرد. قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از نزدیک از برخی از پروژه های مسکن مهر هشتگرد که به دلیل عدم سکونت تمامی ساکنان با مشکلاتی مواجه شده است، بازدید کرد.

اصغری‌مهرآبادی در جریان بازدید از پروژه‌های مسکن مهر هشتگرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آغاز تکمیل مجتمع ۴۶۰۰ واحد ریحانه که مقرر شده تا به کارکنان نیروی انتظامی تعلق بگیرد، خبر داد و گفت: این طرح یکی از طرح‌هایی است که در هفته دولت افتتاح می شود و مقرر شده تا جهت استفاده از تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن و تسریع در تکمیل و  تحویل به متقاضیان  به طرح مذکور تبدیل شود.

به گفته مهرآبادی بعد از تکمیل این پروژه ۴۶۰۰ واحدی در اختیار کارکنان نیروی انتظامی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تعداد مسکن مهر شروع شده در شهر جدید هشتگرد ۴۹۵۵۷ واحد بوده که تاکنون کار ساخت ۳۲۶۷۹ واحد به اتمام رسیده و۱۲۲۹۱ واحددر قالب طرح اقدام ملی مسکن تکمیل خواهد شد همچنین تعداد ۲۴۸۹واحد دارای معارض است که توسط همکاران در دست پیگیری جهت رفع معارض است.

حق‌لطفی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد نیز در جریان این بازدید اعلام کرد: این پروژه پس از سال های انتظار در هفته دولت فعال می شود و ساخت و تکمیل آنها از سر گرفته می شود تا بعد از تکمیل به عنوان طرح اقدام ملی مسکن در اختیار کارکنان نیروی انتظامی که در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند قرار بگیرد.