شناسهٔ خبر: 83989 - سرویس مسکن و شهرسازی

مهرآبادی در جریان بازدید سرزده از مسکن مهر پردیس عنوان کرد

تحویل ۱۳۴۰۰ مسکن مهر در پردیس در روزهای آینده/ نهضت فضای سبز پردیس به‌زودی آغاز می‌شود

مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در بازدیدی سرزده از شهر جدید پردیس، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر این شهر جدید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری‌مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر، روز پنجشنبه ۱۶ مردادماه، به‌صورت سرزده از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس بازدید کرد و در جریان نحوه پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

او در این بازدید که با همراهی مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس انجام شد، نخست به فاز۱۱ رفت و از بلوک‌های آماده افتتاح مسکن مهر واقع در زون چهار جنوبی، زون سه، معابر زون ۲ بازدید و با تعدادی از ساکنان این پروژه‌ها دیدار کرد. او سپس از بلوک‌های تحویل‌شده واقع در زون یک بازدید کرد و ضمن بررسی وضعیت این بلوک‌ها، بر ایجاد امکانات رفاهی و فرهنگی در این بلوک‌ها تاکید کرد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در ادامه به فازهای ۵ و ۹ جدید رفت و از پروژه‌های زمین‌سازان، بتن‌نمای مستحکم و آرشام، بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت فیزیکی و محوطه‌سازی این پروژه‌ها قرار گرفت. 

او در فاز ۵ جنوبی نیز از مراکز تجاری احداث شده و مدرسه اجتماع‌محور دیدن کرد و با تعدادی از ساکنان این فاز برای دقایقی دیدار و گفت‌وگو کرد. 

مهرآبادی در فاز ۳ نیز با حضور در محل پروژه هسا به بررسی رفع نواقص، آسفالت محوطه، دیوارهای حائل و احداث نگهبانی پرداخت و پس از دیدار با ساکنان این فاز به فاز ۸ رفت؛ بازديد از پروژه اسکان‌سازان پردیس و بررسی آخرین‌ وضعیت بلوک‌های در دست افتتاح، بازديد از یکی از واحدهای تکمیل‌شده و دیدار با تعدادی از ساکنان فاز هشت، بخش پایانی بازدید سرزده قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس بود.

مهرآبادی در جریان این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی فعالیت‌های عمرانی در حال انجام در پردیس را مصداق یک کار جهادی دانست و گفت: در بازدید از پروژه‌های پردیس روحیه گرفتم؛ هیچکدام از اقداماتی که اینجا انجام می‌شود، ظاهرسازی نیست؛ بلکه واقعیت است.

او افزود: از زمان حضور هدایت به‌عنوان مدیرعامل شرکت عمران پردیس، پروژه‌های این شهر جدید فعال شده و نشاط کاری در این زمینه ایجاد شده است.

مهرآبادی، سرعت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر و تکمیل زیرساخت‌های آن‌ها در پردیس را مناسب ارزیابی کرد و از راه‌اندازی نهضت فضای سبز در این شهر جدید در آینده‌ نزدیک خبر داد. 

او ابراز امیدواری کرد، واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس به استثنای واحدهایی که ساخت آن‌ها به تازگی آغاز شده است، تا پایان امسال تکمیل و افتتاح شوند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر از افتتاح قریب‌الوقوع ۱۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر پردیس نیز خبر داد و گفت: تحویل این واحدها به مردم از هفته آینده شروع می‌شود و برای گره‌گشایی از کار مردم، منتظر آیین افتتاح رسمی نیز نخواهیم ماند. 

او همچنین افزود: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر دیگر تا پایان آبان‌ماه سال جاری افتتاح می‌شود و واحدهای باقی‌مانده نیز تا دهه فجر تکمیل خواهند شد.