شناسهٔ خبر: 84034 - سرویس استان‌ها

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به مناسبت روز خبرنگار

اردبیل 16 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل) اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پیامی، فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارند و قلم خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏گیرند. خبرنگاران شهیدی که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند.

۱۷مرداد ماه روزخبرنگارسالروزشهادت محمودصارمی ، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران یادآور انسان های فرهیخته ای است که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه، جان خود را تقدیم کردند و با قلم زدن در سرزمین زیبای آرمان ها و پر گشودن تا قاف برای رسیدن به آن، سیمرغ وار پرگشاده تا ناگفته ها را یادآوری کنند و چه زیباست اندیشه ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه هایی که در خدمت بیان حق برآید.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است ، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیرخم عید بزرگ ولایت و امامت و گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار ، یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه ، خصوصا شهید محمود صارمی و ادای احترام به ارواح مطهر آنان ، این روز را به خدمت همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک عرض نموده و از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار ، اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و خدمات دولت خصوصا در حوزه راه و شهرسازی استان اردبیل ‌تشکر و قدردانی می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می نمایم. 

 

روزت فرخنده و قلمت پاینده باد