شناسهٔ خبر: 84090 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی گرمی:

عملیات اجرایی محور چهارخطه گرمی-بیله‌سوار آغاز شد

اردبیل 19 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گرمی گفت: عملیات اجرایی چهارخطه محور گرمی-بیله‌سوار به طول ۵ کیلومتر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، حامد فتوحی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گرمی با اعلام این مطلب اظهار کرد: پروژه چهارخطه محور گرمی-بیله‌سوار ۳۸/۵ کیلومتر طول دارد که حدود ۱۵ کیلومتر از آن در حوزه شهرستان گرمی است. این پروژه در حال حاضر از خروجی گرمی به سمت بیله‌سوار به طول ۵ کیلومتر در قطعه اول در حال اجراست.

وی از تکمیل چهارخطه محور رضی-امیرکندی در محدوده روستای هفت‌‌‌چشمه خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح در سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ هزار میلیون ريال زیرترافیک رفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گرمی گفت: احداث و تکمیل ابنیه‌های چهارخطه ورودی گرمی به طول ۵ کیلومتر با هزینه بالغ بر ۳۰ هزار میلیون ریال در حال اجراست.

فتوحی از بهسازی و آسفالت محور گرمی – موران به طول ۵/۲ کیلومتر و محدوده روستای پرچین تا سه راهی آزادلو به طول ۱/۲ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر سه هزار و ۵۵۰ میلیون ريال خبر داد.

وی بیان کرد: ادامه بهسازی و آسفالت راه روستایی داش‌دیبی-اومسلان به طول ۹ کیلومتر و احداث پل باکس روستای داش‌دیبی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ هزار میلیون ريال، ادامه بهسازی و آسفالت راه روستایی دیزج-غفارکندی به طول ۶ کیلومتر با هزينه بالغ بر هزار و ۶۰۰ ميليون ريال ، ادامه بهسازي و آسفالت راه روستايي چنار-خروسلو به‌طول ۸/۵ كيلومتر با هزينه بالغ بر هزار و ۵۰۰ ميليون ريال و تكميل ۴/۵ كيلومتر و احداث  پل دالی هشت متری قربانلو-جهانگیرلو با اعتباری بالغ بر هفت هزار میلیون ريال در سال ۹۸ انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گرمی ادامه داد: با تلاش پرسنل زحمتکش راه و شهرسازی استان اردبیل در سال گذشته با هزينه بالغ بر ۲۷ هزار ميليون ريال تکمیل بهسازی و آسفالت ريزي راه روستایی شکرلو-بابی‌کندی به‌طول ۳/۵ کیلومتر، وانستانق به‌طول ۲/۵ کیلومتر  و  جبيلو-عسگر خانلو به طول ۲/۷ كيلومترانجام شده است.

وی اضافه کرد: احداث پل باکس راه روستایی آقامحمدبیگلو-کدخدالو به طول ۲۲ متر و با اعتبار هزینه شده چهار هزار و ۵۰۰ میلیون ريال در گرمی انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گرمی در پایان اظهار کرد: تکمیل ساختمان معلولان گرمی شامل دیوارچینی و پارتیشن‌بندی و همچنین اجرای سقف و ایزگام با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۵۰۰ میلیون ريال در گرمی در سال گذشته انجام شده است.