شناسهٔ خبر: 84125 - سرویس استان‌ها

گسترش‌ تعامل با رسانه‌ها لازمه پیشبرد پروژه‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

دیدار با ایرنا مدير کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با حضور در صدا و سیمای مرکز استان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به مدیرکل و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی صدا و سیمای مرکز آذربايجان‌غریی تبریک گفت.

ب‍ه گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (آذربايجان غربي) سیدمحسن حمزه‌لو در این دیدار با تقدیر از تلاش خبرنگاران در آگاهی افکار عمومی و انعکاس خدمات به مردم، خواستار گسترش تعامل و همکاری رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در پیشبرد پروژه‌های راه و شهرسازی شد. 

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در انعکاس روشن و شفاف اطلاعات و کم‌شدن فاصله مردم و مسئولان، تصريح کرد: جبران بخشی از عقب‌ماندگی استان در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها با اتمام کریدور بزرگراهی غرب کشور، اجرای دقیق طرح اقدام ملی مسکن و تکمیل پروژه‌های مساکن مهر سه برنامه مهم برای این مجموعه در سال جهش تولید ترسیم شده که امیدواریم مردم، ثمره این تلاش‌ها را با همراهی رسانه‌ها درک کنند. 

درحال حاضر با مساعدت و همراهی صدا و سیما مرکز آذربایجان‌غربی دستاوردهای راه و شهرسازی استان پررنگ‌تر از قبل دیده می‌شود. هم‌چنین پاسخ‌گویی کارآمد به درخواست‌های مردمی و نقدپذیری به عنوان دو اصل در برنامه‌ریزی‌ ارتباطات رسانه‌ای این مجموعه پذیرفته شده است.  

مسعود مجرد، مدیرکل صدا و سیمای آذربايجان‌غریی نیز در این دیدار با بیا‌ن این‌که تحرک قابل توجهی در اجرای طرح‌های راه و شهرسازی استان شکل گرفته، گفت: باتوجه به حجم فعالیت‌های مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی می‌توان گفت که این مجموعه در خط مقدم خدمات‌رسانی به مردم قرار دارد و خوشبختانه حرکت جهادی و تلاش در سرعت‌دهی به تکمیل پروژه‌ها موجب امیدآفرینی در جامعه شده است. 

وی یادآور شد که هدایت صحیح افکارعمومی و پاسخ‌گویی به مطالبه‌های مردمی هدف اصلی در عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی تعریف شده است.