شناسهٔ خبر: 84285 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهرسازي استان گلستان اعلام كرد :

بهره برداری و کلنگ زنی ۲۰ پروژه عمراني راه و شهرسازي در هفته دولت

حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازي گلستان از بهره برداري ۱۵ پروژه عمراني با اعتباري بالغ بر۵۶ میلیاردریال از محل اعتبارات ملي و استاني و آغاز پنج پروژه با اعتبار معادل یکهزار و دویست و شصت و سه میلیارد ریال همزمان با هفته دولت سالجاری در سطح استان با حضور مقامات استاني و كشوري خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (گلستان)، حسين محبوبي گفت: اين پروژه ها شامل  ۷ پروژه در حوزه مهندسی ساخت  ۱۲ پروژه در حوزه مسکن و ساختمان و  ۱ پروژه در حوزه شهرسازي و معماري است.

وي از جمله مهمترين پروژه هاي قابل افتتاح را بهسازي و آسفالت و احداث ابنیه فنی راه هاي روستايي شهرستانهاي  استان و بهره برداری از برخی پروژه های بافت تاریخی و فرسوده شهرستان گرگان و گنبد ذکر كرد.

محبوبی: از آغاز عملیات اجرایی زیر سازی و آسفالت و ابنیه فنی  چهار راه روستایی در شهرستانهای مراوه تپه و بندر ترکمن و یک پروژه بازآفرینی در شهرستان گنبد در این ایام خبر داد.

این مقام مسئول : به پروژه هاي بخش شهرسازي و معماري این اداره کل نيز اشاره اي كرد و افزود: رونمايي از طرح تفصیلی شهر گمیش تپه از پروژه هاي اين بخش است.

محبوبي در پايان از واگذاري و افتتاح ۱۰۰ واحد مسكن مهر در شهرستان گرگان با ۵۷ میلیارد ریال اعتبار (سهم آورده متقاضی و تسهیلات بانکی) در این ایام خبرداد .