شناسهٔ خبر: 84337 - سرویس وزارتی

وزیر راه و شهرسازی در سفر به آذربایجان غربی:

سه‌راهی چایپاره ساماندهی می‌شود/ تجهیز راهدارخانه‌های آذربایجان‌غربی از سال گذشته آغاز شده است

وزیر پرچم وزیر راه و شهرسازی با بیان این که وزارت اراده خود را برای اجرا و اتمام پروژه سه‌راهی چایپاره عزم کرده است، گفت: مردم باید برای پیش‌روی هر چه سریع‌تر پروژه با آزادسازی اراضی، همکاری لازم را با پیمانکار و مسئولان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به آذربایجان‌غربی از پروژه غیر همسطح ورودی شهرستان چایپاره بازدید کرد.

او در جریان این بازدید با تأکید به ساماندهی هر چه زودتر این پروژه، گفت: اعتبار اجرای این پروژه تأمین‌شده و موضوع حائز اهمیت، چهاربانده کردن این مسیر است.

او با اشاره به بین‌المللی بودن مسیر و اهمیت آن برای منطقه و کشور، افزود: شروع عملیات در این منطقه، نیازمند همکاری مردم و آزادسازی اراضی است.

اسلامی با بیان این که مسیر مرند به ماکو نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، عنوان کرد: سال گذشته با سرمایه‌گذاری قرارداد منعقد شده بود که متأسفانه فرد سرمایه‌گذار، متخلف شناسایی و موضوع توسط دستگاه قضایی پیگیری می‌شود که بایستی هر چه زودتر اعلام رأی شود.

او با بیان این‌که تجهیزات آذربایجان‌غربی در همه حال مدنظر وزارت است، یادآور شد: از سال ۹۸ طرحی آغاز شده که امیدواریم بتوانیم ادارات و راهدارخانه‌های شهرستان‌های استان را تجهیز کنیم.