شناسهٔ خبر: 84339 - سرویس استان‌ها

مدیرکل بنیاد مسکن یزد

کلنگ احداث ۲۰۰ واحد پروژه ملی مسکن در شهرستان ابرکوه به زمین زده شد

مسکن چهارمحال بختیاری مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد در مراسم کلنگ زنی پروژه طرح اقدام ملی شهرستان ابرکوه، گفت: فاز اول این پروژه به شکل ویلایی به تعداد ۲۰۰ واحد احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد، کلنگ احداث فاز اول پروژه طرح اقدام ملّی در شهرستان ابرکوه با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، امام جمعه و فرماندار شهرستان ابرکوه، مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران و کارشناسان استان و شهرستان به زمین زده شد.

قربانیان مدیرکل بنیاد مسکن استان در این آیین، اعلام کرد: فاز اول این پروژه به صورت ویلایی به تعداد ۲۰۰ واحد که به طور متوسط زیربنای واحدهای شمالی ۹۰ مترمربع و زیربنای واحدهای جنوبی ۱۰۵ متر مربع است که امیدواریم بتوانیم در در زمان مقرر واحدها را در اختیار متقاضیان طرح اقدام ملّی در این شهرستان قرار دهیم.

فرماندار شهرستان  ابرکوه هم ضمن سپاسگزاری از خدمات بنیاد مسکن در اجرای این طرح گفت: با توجه به زیاد بودن متقاضیان طرح اقدام ملّی مسکن در شهر ابرکوه و همچنین مهاجر پذیر شدن این شهر در راستای توسعه و پیشرفت، تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم توسط اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تامین زمین و مسکن اقشار کم درآمد انجام شود.