شناسهٔ خبر: 84361 - سرویس استان‌ها

کلنگ‌زنی و افتتاح ده‌ها پروژه عمرانی در استان اصفهان همزمان با هفته دولت

قاری قران ،هفته دولت ،اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از کلنگ زنی و افتتاح ده ها پروژه عمرانی در شهرهای شمالی، جنوبی و غربی استان اصفهان خبر داد و گفت اجرای پروژه‌ها در سطح استان بدون وقفه در حال انجام است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (اصفهان)، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفتگو با کارشناس خبر اظهار کرد: هفته گرامیداشت دولت با یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر مزین شده است و در واقع پاسداشت خدمات ماندگار بزرگمردانی است که پایبند فرهنگ خدمت به  خلق بوده اند و در این مسیر حتی از جان خود گذشته اند. آنان الگوهایی کم نظیر در عرصه مدیریت در نظام جمهوری اسلامی و خدمتگزاری صادقانه به‌ مردم محسوب می‌شوند و ثابت کردند یک دولت اسلامی، توانمندی‌های بسیاری در راه سازندگی کشور، رسیدگی به اقشار مستضعف و رفع محرومیت‌ها را دارد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: با وجود شرایط سخت اقتصادی، این اداره کل در راستای تحقق شعار امسال " جهش تولید" با تشکیل کارگروه های ویژه و در سایه تلاش و برنامه‌ریزی عملیات اجرایی کلیه پروژه‌های در دست احداث را سرعت بخشیده به نحوی که ده‌ها پروژه از مجموعه پروژه های اولویت دار استان در هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری می‌شود. 

وی با بیان اینکه ۵ پروژه راهسازی به طول ۵۹ کیلومتر و با اعتبار یک هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال در این ایام افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود عنوان کرد: این پروژه‌ها شامل افتتاح محور ورزنه-ندوشن،  تقاطع غیرهمسطح چنار واقع در مشهد اردهال، باند دوم تیران_سامان و کلنگ زنی محورهای مبارکه _ بروجن و تیران _ سامان است. 

قاری‌قرآن خاطرنشان کرد: همزمان با این ایام، ۲۲۵ واحد مسکن مهر قابل افتتاح و بهره‌برداری می باشد، ۹۲۶ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن درهفت شهر استان نیز آماده کلنگ‌زنی و بهره‌برداری می‌شود. 

وی افزود: انجام مطالعه، تهیه طرح اجرایی و آماده سازی ۱۶۰ هکتار زمین با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در ۴ شهر استان اصفهان نیز از دیگر اقدامات این ایام است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، توجه ویژه‌ای به کیفیت ساخت پروژه‌ها دارد گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها علاوه بر رفع مشکلات مردمی در بخش‌های مختلف، امیدواریم در حوزه راهسازی  با مرتفع شدن مخاطرات عبور و مرور شاهد کاهش چشمگیر تصادفات جاده‌ای در این مناطق باشیم.