شناسهٔ خبر: 84362 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران بهره برداري از ۸۵ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در هفته دولت اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای

بهره برداري از ۸۵ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در هفته دولت

مهندس نجفی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در راستاي اهداف و برنامه هاي خود در سال جاری و همچنين به منظورگراميداشت هفته دولت ، ۸۵ پروژه عمرانی را با هزينه اي بالغ بر ۸۲۰ ميليارد ريال آغاز به کار و مورد افتتاح قرار خواهد داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (مازندران) ، مهندس عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن اعلام اين خبر گفت : هفته دولت مهمترين مناسبت تقويمي دستگاههاي اجرايي و زمان گرامي داشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و ۱۵ هزار شهيد دولت بوده ، لذا اين اداره كل با افتتاح ۷۸ پروژه و آغاز به کار ۷ پروژه عمرانی سهمي در گراميداشت اين هفته دارد.

وی در ادامه اظهار داشت : بیشترین پروژه های افتتاحی این اداره کل در حوزه راهداری ( ۶۹ پروژه ) بوده که شامل اجرای روکش آسفالت ، احداث دیوارهای حفاظتی ، تعمیر و مرمت پل های بزرگ و احداث روشنایی است.

مهندس نجفی ادامه داد : در حوزه معاونت فنی و نظارت این اداره کل  نیز ۸ پروژه عمرانی مورد افتتاح قرار گرفته که مهم ترین آنها تعریض محور قائمشهر _ جویبار و احداث دور برگردان متی کلا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به پروژه های آغاز به کار این اداره کل در هفته دولت امسال اشاره و خاطر نشان ساخت : ان شاء الله در این هفته عملیات اجرایی ۷ پروژه این اداره کل با مبلغ قرارداد ۳۲۰ میلیارد ریال آغاز شده که از جمله می توان به تعریض محور شیرگاه _ بابل ، بهسازی و تعریض محور جاده نظامی ، روکش آسفالت محور لاویج _ چمستان و احداث روشنایی در کمربندی فریدونکنار اشاره کرد.

وی اظهار داشت : در بین ادارات تابعه این اداره کل ، شهرستان های ساری ، بابل ، نور ، نکا ، تنکابن و گلوگاه بیشترین سهم  پروژه های افتتاحی دارا بودند.

نجفی در خاتمه عنوان کرد : در سال جاری عملیات اجرایی ۷۳۳ پروژه راهداری و عمرانی در دو بخش ملی و استانی توسط اداره کل در دست اجراست.