شناسهٔ خبر: 84365 - سرویس استان‌ها

نگاهی به فعالیت‌های معاونت توسعه مدیریت  و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

اصغرکشاورز ،توسعه منابع ،اصفهان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اصفهان طی گزارشی ارائه خدمات حوزه این معاونت را تشریح نمود.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (اصفهان)، اصغر کشاورزراد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره کل ضمن تشریح خدمات و فعالیت های این حوزه اظهار داشت: از تلاشهای مجدانه مدیرکل راه و شهرسازی استان به جهت بستر سازی مناسب بمنظور تسریع در روند انجام فعالیتها و گشایش‌های صورت گرفته در جذب منابع مالی و انسانی مورد نیاز این اداره کل تقدیر و تشکر خود را به نیابت از طرف تمامی کارکنان صدیق راه و شهرسازی استان اظهار می‌دارم. 

وی با بیان اینکه وظیفه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این است که در چارجوب اهداف سازمانی وسایرمقررات مربوط و با توجه به خط مشی های تعیین شده بر تمامی امور استخدامی، اداری، آموزش، خدمات و تدارکات نظارت داشته و ضمن برنامه ریزی، سازماندهی فعالیت های آنان را هدایت، هماهنگ و کنترل کند. گفت: این حوزه بعنوان اداره ی راهبردی در مجموعه سازمان، نقش پشتیبانی و هدایت بخش‌ها و واحدهای مختلف را در جهت رسیدن به اهداف واحد ایفا می‌‌كند. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره کل با بیان مهمترین فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه اذعان داشت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و بر اساس بخشنامه شماره ۲۵۴۷۶۳ به تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ سازمان اداری و استخدامی کشور حقوق و مزایای کارکنان قردادی معین_ مشخص اصلاح و با بخشنامه مذکور تطبیق داده شد. 

وی ضمن اعلام جذب و به کارگیری نیروی امریه و انعقاد قرارداد جدید یگان حفاظت اراضی در یکماه اخیر از اخذ رتبه شغلی عالی و خبره برای ۵ تن از کارکنان مشمول خبر داد. و گفت مطابق با شاخص‌های ارزیابی، فرم های ارزشیابی تمامی کارکنان این اداره کل در حوزه‌های کاری مختلف جمع‌بندی نهایی شده است. 

کشاورزراد خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات پشتیبانی و رفاهی برنامه‌ریزی‌های لازم در جهت توسعه رفاهیات پرسنلی انجام شده است و علاوه بر انعقاد قرارداد و عضویت پرسنل در بیمه تکمیل درمان، هفت قرارداد متنوع با مجموعه های مختلف منعقد شده است تا پرسنل بتوانند برای دریافت خدمات از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوند. 

وی با بیان اینکه فرآیند بروزرسانی پرونده‌های آموزشی کارکنان آغاز شده است گفت: تفاهم نامه های آموزشی با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و موسسات بخش خصوصی جهت برگزاری دوره های آموزشی کارکنان طبق تقویم مصوب آموزشی ابلاغی وزارت متبوع منعقد و روند عملیاتی آن شروع شده است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به پیگیری و جذب اعتبارات تعمیر و تجهیز ادارات راه و شهرسازی شهرستانها با مشارکت و اخذ نظر و پیشنهادات روسای ادارات شهرستانی در تامین نیازهای ساختمان ادارات، به  فعالیت های انجام شده در حوزه مالی این معاونت اشاره کرد و گفت؛ پیگیری سامانه چارگون، تهیه تراز مالی سال ۹۸، جذب اعتبارات نقدی و اسناد خزانه، کسب درآمد در حوزه سازمان ملی و .... نیز بخش دیگری از اهم فعالیت های این معاونت است.  

وی در خاتمه سخنان خود یادآور شد؛ تصمیمات و برنامه ریزی لازم در خصوص کاهش هزینه‌های جاری و استفاده حداقلی و بهینه از خودروهای دولتی همچنین استفاده حداکثری از بخش خصوصی انجام شده است.